اسنپ بار اصفهان یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان میباشد

28 ترفند حمل اثاثیه منزل در اصفهان و اسباب کشی که همه باید بدانند

برای هر کاری باید از روش درست آن وارد شد. در این مقاله چندین ترفند اسباب کشی به شما آموزش خواهیم داد که به کمک آن اسباب کشی شما سریع‌تر، آسان‌تر، ارزان‌تر و ایمن‌تر شود.
اگر به نکاتی که در ادامه آمده عمل کنید آسیبی به لوازم خانه شما وارد نمی‌شود و هنگام اسباب کشی و قبل و بعد از آن احساس آرامش خواهید داشت.
جعبه مخصوصی تهیه کنید و ابزارهای مورد نیاز برای بسته بندی لوازم را داخل آن قرار دهید تا هنگام بسته بندی برای اسباب کشی تمام لوازم مورد نیاز را در اختیار داشته باشید و با آرامش از نکاتی که در ادامه یاد خواهید گرفت استفاده کنید. تهیه یک چک لیست اسباب کشی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

ترفند اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل راحت

بیشتر افراد جابجایی منزل و اثاث کشی را کاری استرس‌زا و پرزحمت می‌دانند و از چند ماه قبل نگران انجام کارهای آن هستند. البته نقل مکان به منزل جدید کار ساده‌ای نیست اما اگر به نکات مهمی که حاصل تجربه افراد دیگر و همکاران ما در سرویس اسباب کشی آچاره است واقف باشید مطمئنا روند کار ساده‌تر خواهد شد و یک اسباب کشی آسان را تجربه خواهید کرد. بسیار خوب سراغ ترفندهای جالب برای اسباب کشی برویم!

1- برای کارتن‌ها دستگیره دست کنید!

با این که ممکن است در نگاه اول مراحل جابه‌جایی ساده به نظر برسد اما باید گفت که در صورت عدم رعایت برخی از نکات مهم، روزهای دشواری در انتظار ما خواهد بود و احتمال تجربه روزهایی ناخوشایند دور از ذهن نیست. برنامه‌ریزی و نظم، از مهم‌ترین عوامل موثر در این موضوع محسوب می‌شود و ما می‌توانیم با بهره‌گیری از نکات مرتبط، مشکلات احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم. در ادامه قصد داریم برای دست‌یابی به راحت‌ترین و سریع‌ترین روش برای اسباب کشی به مرور برخی از نکات هوشمندانه برای بسته بندی اثاث منزل بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید. قبل از شروع بسته بندی اثاث منزل خود، لیست لوازمی که دیگر به آن‌ها نیاز نداشته و یا قصد تعویض آن‌ها را دارید، تهیه کرده و از دیگر لوازم خود جدایشان کنید. این نکته میزان زیادی زمان را برای شما ذخیره کرده و شما دردسر کمتری را در این راستا تجربه خواهید کرد.

برای اجسام سنگین دستگیره درست کنید. برای اینکه جعبه‌های بزرگ و سنگین را به‌راحتی جابجا کنید قسمتی از کارتن بسته بندی آن را طوری برش دهید که جایی برای گرفتن آن با دست وجود داشته باشد. این ترفند اسباب کشی ساده اما بسیار کاربردی است. روش ایجاد دستگیره در شکل زیر مشخص است.

ترفند اسباب کشی - دسته برای کارتن

2- مواظب شکستنی‌ها باشید

بالش، پتو و لوازم پارچه‌ای را در پلاستیک‌های زباله قرار داده و نزدیک به اشیای شکستنی قرار دهید تا در هنگام جابجایی با کامیون اشیای شکستنی شما آسیبی نبینند. وقتی کتاب‌ها را برای جابه‌جایی بسته‌بندی می‌کنید وسایل سنگین را در جعبه‌های کوچک قرار دهید. اقلام سبک مانند ملحفه و بالش را در جعبه‌های بزرگتر طوری بسته بندی کنید که حالت ضد ضربه ایجاد کنند.اینطور با یک تیر دو نشان زده اید هم وسایل شکستنی آسیب نمیبینند و هم ملحفه ها جمع میشوند شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان بالاترین امتیاز را در زمینه باربری در اصفهان دارد

3- روی آینه چسب بچسبانید

سعی کنید روی وسایل شیشه‌ای و آینه‌ها نوار چسب بچسبانید. این کار مانع از شکستن آنها نخواهد شد اما بخشی از تنش وارد شده به آنها هنگام جابجایی با کامیون را کاهش می‌دهد. می‌توانید از پتوهای کهنه و یا موکت برای محافظت از آینه استفاده کنید.

ترفند اسباب کشی: حمل آینه

4- هنگام اسباب کشی مواظب کمرتان باشید!

از چمدان‌ها و کیف‌های چرخدار برای جابجایی لوازم بسیار سنگین مانند کتاب‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود در هنگام انتقال این وسایل به کامیون نیاز به بلند کردن جعبه‌های سنگین نداشته باشید و به‌راحتی با چرخ آنها را به کامیون انتقال می‌دهید.شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان بهترین ترفند حمل اثاثیه منزل را در اختیارتان قرار میدهد شما با قرار دادن لوازم سنگین خود در چمدان‌هایتان و جابه‌جایی آن‌ها بر روی چرخ‌هایشان، در زمان و فضا صرفه‌جویی کرده و به روند جابه‌جایی سرعت می‌بخشید.حمل وسایل سنگیدن در اسباب کشی

5- ترفند اسباب کشی برای لباس‌‌ها

لباس‌ها را در کیسه‌ها و کیف‌های زباله قرار دهید. این کار باعث می‌شود جابجایی آنها آسان باشد. فایده دیگری که این کار دارد این است که همه لباس‌ها یک جا خواهند بود و در هنگام باز کردن لوازم در منزل جدید کارتان بسیار راحت‌تر خواهد بود. نیازی ندارید که گیره‌های لباس را از آنها جدا کنید و بهتر است لباس‌ها را با همین گیره‌ها در پلاستیک‌های زباله قرار دهید. این کار فایده دیگری نیز دارد. با این کار لباس‌ها کمتر چروک شده و هنگام باز کردن آن زحمت کمتری خواهید داشت. یکی از کار‌هایی به عنوان ترفند اسباب کشی می‌تواند حجم بار شما را کاهش می‌دهد این است که لوازم سبک که آسیب پذیر نیستند مانند لباس‌ها را در کمد‌های دراور‌ها و کشو‌ها قرار داده و آنها را با پلاستیک مخصوص حمل بار بسته بندی کنید.

لباس‌های خود را همراه با چوب‌لباسی‌هایشان به چند دسته تقسیم کرده و سپس با استفاده از کیسه زباله آن‌ها را بسته‌بندی کنید. همچنین می‌توانید با ایجاد یک سوراخ در کیسه زباله به وسیله آن لباس‌ها را پوشانده و بعد از تا کردن، آن‌ها را در جعبه بگذارید.

 

6- ترفند جالب برای اسباب کشی: یخچال

از دیگر ایده‌های اثاث کشی که باید مد نظر داشته باشید این است که از 24 ساعت قبل یخچال را از برق بکشید تا یخهای داخل آن آب شوند و در ادامه با یک پارچه آن را خشک کنید. این کار مانع از خیس شدن لوازم شما حین اسباب کشی می‌شود. می‌توانید اشیای سبک را داخل قفسه‌های یخچال و فریزر قرار دهید تا هنگام بارگیری و جابجایی حجم کمتری را اشغال کنند.

جابجایی یخچال در اسباب کشی

7- نصب مجدد لوازم برقی از باز کردنشان مهم‌تر است!

از جمله ترفند‌هایی برای اثاث کشی می‌توان به این مورد اشار   ه کرد: قبل از اینکه لوازم برقی مانند تلویزیون را بسته بندی کنید حتمن از اتصالات سیم‌ها و کابل‌های پشت آن عکس بگیرید. این کار هنگام باز کردن و نصب مجدد لوازم برقی بسیار کارساز خواهد بود و نصب مجدد آنها را بسیار آسان خواهد کرد و در نهایت در وقت و انرژی صرفه جویی می‌کنید.

به خاطر سپردن موقعیت تمام کابل‌هایی که به تلویزیون ما متصل هستند ممکن است به مسئله‌ای چالش‌برانگیز برای ما تبدیل شوند. شما با عکس گرفتن از پشت تلویزیون خود و جداسازی سریع تمامی اتصالات، با این مشکل برخورد نکرده و در زمان کوتاه‌تری قادر به جابه‌جایی و راه‌اندازی مجدد تلویزیون خود هستید.

ترفند برای بسته بندی حین اسباب کشی

 

8- روز اول در خانه جدید سردرگم نشوید!

ممکن است برای روز یا شب اول که به خانه جدید می‌روید فرصت نداشته باشید همه ووسایل را از جعبه‌ها خارج کرده و سر جای خودشان بگذارید. برای حل این مشکل یک جعبه مخصوص به وسایلی که در روز یا شب اول در خانه جدید ضرورت دارد که داشته باشید اختصاص دهید تا در این هنگام مشکلی برای پیدا کردن وسایل ضروری برای شما ایجاد نشود. شما قظعا خسته خواهید بود و بایداز قبل به فکر امکاناتی برای نظافت و استراحت خود باشید. مواردی که باید برای شب اول در نظر داشته باشید از این قرارند:

لوازم اولیه نظافت، دارو‌هایی که حتما باید مصرف شوند، لوازمی که برای تهیه قهوه و یا چای نیاز دارید، جعبه لوازم کمک‌های اولیه، چاقو و ابزار‌های مورد نیاز، لوازم خواب. وقتی وسایل این کارتن را جمع می‌کنید فکر کنید قرار است به یک سفر یک روزه به خارج از شهر بروید.

9- ترفند اسباب کشی برای بسته بندی ظروف شکستنی

ظروف شکستنی و لیوان‌ها بایستی با دقت زیادی بسته بندی شوند. می‌توانید از انواع فوم‌ها و ضربه‌گیرهایی که برای بسته بندی به کار می‌روند استفاده کنید. راه دیگر استفاده از روزنامه و پارچه برای قرار دادن بین بشقاب‌ها و لیوان‌ها است. این کار باعث می‌شود که در اثر تکان‌های کامیون به هم برخورد نکرده و نشکنند.

با قرار دادن لوازم شکستنی مثل لیوان‌ها یا شیشه‌های عطر در جوراب و یا گذاشتن حوله در اطراف محتویات جعبه‌های لوازم شکستنی، علاوه بر حفاظت از آن‌ها در فضا نیز صرفه‌جویی کنید. از دستمال‌ها می‌توانید برای پوشاندن لوازمی مثل چاقوها استفاده کرده و بعد از قرار دادن آن‌ها در جعبه، به وسیله نوار لاستیکی مهارشان کنید.

بسته بندی ظروف در اسباب کشی

10- استفاده از سلفون به عنوان ترفند اسباب کشی

استفاده از سلفون بسیار گزینه مناسبی است. از میان تمام نکته‌هایی که در قالب ترفند اسباب کشی در این مقاله به شما گفتیم این مورد از همه کارسازتر و کاراتر است. هر کدام از وسایل را که خواستید در جعبه قرار دهید با سلفون بپیچید. این ترفند اسباب کشی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید لوازمی مثل کشوی کمد‌ها و ظرف قاشق و چنگال‌ها را می‌خواهید جابجا کنید، دیگر نیازی به خالی کردن آنها نداشته باشید.

سلفون کشیدن وسایل خانه در اسباب کشی

11- حوله‌های کهنه را دور نرزید!

از پارچه‌های کهنه که احیانا در منزلان وجود دارد برای پوشاندن لوازم استفاده کنید. این کار در حین جابجایی، مانع از کثیف شدن و خط افتادن لوازم سنگین و حجیم شما می‌شود.

12- مواظب جواهراتتان باشید

در هنگام اثاث کشی لوازم با ارزش و ظریف مانند جواهرات در معرض خطر دزدیده شدن، آسیب دیدن و گم شدن هستند. برای رفع این مشکل می‌توانید از یک ترفند اثاث کشی بسیار ساده استفاده کنید. برای رفع این مشکل جواهرات شکستنی و آسیب دیدنی را داخل دستمال کاغذی بپیچید و در جعبه مخصوص خود قرار بدهید. بهتر است جواهراتتان را با ماشین شخصی خود به خانه جدید منتقل کنید. برای بسته‌بندی جواهرات خود می‌توانید از ایده اسباب کشی زیر استفاده کنید.

بسته بندی جواهرات هنگام اسباب کشی

13- ترفندهای اسباب کشی برای مونتاژ و دمونتاژ کردن وسایل

برای اثاث کشی معمولا نیاز است تا برخی لوازم را از هم باز کنید و آنها را دمونتاژ کنید تا برای حمل و نقل به مشکلی بر نخورید. با این کار تعدادی پیچ و مهره که اجزای این لوازم را بهم وصل می‌کنند خواهید داشت که برای سرهم کردن وسایل در محل جدید به آنها نیاز خواهید داشت. به عنوان یک ترفند اسباب کشی به شما پیشنهاد می‌کنیم تمام پیچ و مهره‌ها و اتصالات لوازم را در یک کیسه مناسب قرار دهید و نام اشیا را روی کاغذ نوشته و داخل کیسه قرار دهید تا گم نشوند.

14- جعبه‌های مناسب برای اسباب کشی

یکی دیگر از ترفند‌های اثاث کشی که می‌توانید به کار ببرید این است که از مدتی قبل به فکر تهیه جعبه‌های مناسب برای اثاث کشی باشید. جعبه‌های محکمی که برای مصارف مختلف ساخته می‌شوند می‌توانند برای جابجایی اثاث شما مفید باشند. مثلا  کارتن‌های حمل موز بسیار محکم هستند و دستگیره مناسبی برای حمل دارند.

15- استیکرهای رنگی معنادار

بجای برچسب زدن روی هر جعبه می‌توانید از استیکر‌های رنگی به عنوان ایده اسباب کشی که اهمیت کالا‌ها را نیز نشان می‌دهد استفاده کنید. از کار‌های دیگری که این استیکر‌ها برای شما انجام می‌دهند این است که می‌توانید لوازم هر قسمت از خانه جدید را با رنگ‌های مختلف از هم جدا کنید.

16- ترفند اسباب کشی مهم: چیدمان کامیون

لوازم را در کامیون هوشمندانه بچینید. لوازم بزرگ و سنگین مثل لوازم آشپزخانه و یخچال را در انتهای کامیون و در ابتدای کار قرار دهید و سپس اشیای سبک‌تر  را بچینید. با این کار می‌توانید ترتیب اثاث کشی را رعایت کنید و هنگام تخلیه بار‌ها از کامیون کارها سریع‌تر و بدون آسیب وارد شدن به لوازم خانه انجام شود.

ترفند اسباب کشی: چیدمان کامیون

17- آماده شدن برای اسباب‌کشی

قبل از مرور نکات تاثیرگذار در بسته بندی اثاث منزل، در نظر داشته باشید که برای تجربه یک نقل مکان راحت و سریع، شما باید قبل از شروع این روند کاملا آماده شده باشید. اما آمادگی برای جابه­‌جایی شامل چه موضوعاتی‌ست؟ شما می‌توانید با رعایت 3 نکته مهم، برای جابه­‌جایی محل سکونت خود کاملا آماده شوید.

ساخت لیست و تعیین بودجه

اولین قدم برای نقل مکان را می‌توان تهیه یک لیست در نظر گرفت. این لیست که باید شامل مراحل مدنظر شما برای بسته بندی اثاث منزل از لحاظ زمان‌بندی و چگونگی بسته‌بندی باشد، به شما کمک خواهد کرد از ایجاد بی‌نظمی در طول این روند جلوگیری کرده و تا حد ممکن طبق برنامه از پیش تعیین شده پیشروی کنید. نکته مهم دیگر در این مرحله تعیین و محاسبه بودجه موردنظر برای تمامی مراحل اسباب‌کشی‌ست. محاسبه میزان هزینه‌ای که برای جابه‌جایی در نظر داریم باعث خواهد شد از لحاظ مالی از برنامه خود تخطی نکرده و طبق این برنامه‌ریزی تمام مراحل را پشت سر بگذاریم.

بررسی معایب و مزایای استخدام کارگران حرفه‌ای

معمولا در چنین مواقعی دوستان و اطرفیان ما برای کمک، در کنار ما هستند اما در موارد زیادی ممکن است شما در طول روند اسباب کشی، تنها بوده و به کمک نیاز داشته باشید و یا اطرافیانتان در این کار ماهر نباشند و به وسایلتان آسیب بزنند. در این مواقع گزینه استفاده از کارگران حرفه‌ای پیش روی ما قرار دارد. باید گفت در صورتی که انتخاب درستی در گزینش شرکت خدماتی مناسب داشته باشیم، با وجود افزایش هزینه‌ها روند اسباب کشی برای ما بسیار آسان‌تر شده و می‌توانیم با خیال راحت به بررسی جوانب دیگر این موضوع بپردازیم.

هماهنگی

قبل از رسیدن موعد اسباب‌کشی، تمام جوانب را بررسی کرده و در صورت نیاز هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید. به طور معمول افراد در طول روند نقل مکان به دلیل مشغله زیاد، برخی از نکات را نادیده گرفته و پس از رسیدن روز موعود با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از فرا رسیدن روز جابه­‌جایی تمام جزئیات را به دقت مرور کرده و کاملا آماده شوید. فراموش نکنید که وجود هر گونه ناهماهنگی در روز اسباب‌کشی، سختی این روند را دو چندان خواهد کرد.

18- کشوی لباس‌هایتان را خالی نکنید

شما می‌توانید بدون خارج کردن لباس‌هایتان، کشو را از کمد خارج کرده و با پلاستیک بسته‌بندی کنید. همچنین اگر محتویات کشوهای شما وزن زیادی ندارند، می‌توانید بدون خارج کردن آن‌ها، کمد را به صورت کامل با پلاستیک بسته‌بندی کرده و به صورت ایمن آن را جابه‌جا کنید.

19- استفاده از قابلمه برای لوازم کوچک

به جای استفاده از جعبه جداگانه برای نگهداری لوازم کوچکی مثل نمکدان‌ها و …، آن‌ها را درون قابلمه‌ها و دیگر ظروفی که دارای درب هستند قرار داده و سپس آن‌ها را بسته‌بندی کنید.

20- نایلون برای ریختنی‌ها

با استفاده از مقدار کمی پلاستیک از ریختن وسایلی همچون شامپو، صابون و دیگر محصولات نظافتی جلوگیری کنید. نشت کردن هر کدام از این موارد مطمئنا برای شما دردسرساز خواهد بود.

21- دسته‌بندی کارتن‌ها

پس از تهیه کردن برچسب‌هایی با رنگ‌ متفاوت و نصب آن‌ها بر روی جعبه‌ها، یک لیست تهیه کرده و هر کدام را به یک نقطه از منزل خود اختصاص دهید. با استفاده از این راهکار دیگر نیازی به استفاده از ماژیک برای دسته‌بندی کارتن‌ها نبوده و شما روند سریع‌تری را پشت سر خواهید گذاشت.

ترفند اسباب کشی برای دسته بندی کارتن ها

22- عکس‌برداری از جعبه‌ها

بعد از چیدن لوازم در جعبه و قبل از بسته‌بندی کردن، یک عکس از محتویات هر جعبه تهیه کرده و آن‌ها در کنار یکدیگر ذخیره کنید. با رعایت این مسئله در مواقعی که به یک وسیله نیاز پیدا می‌کنید ولی حافظه‌تان به شما کمک نمی‌کند، با مراجعه به عکس‌ها سریعا وسیله خود را پیدا کرده و مستقیما جعبه موردنظر را باز می‌کنید. با این که ممکن است تمام محتویات جعبه در عکس‌ها مشخص نباشند، شما یک ایده کلی راجع به موقعیت هر وسیله به دست خواهید آورد.

23- مصرف مواد غذایی

پیشنهاد می‌کنیم در ایام منتهی به اسباب‌کشی خود سعی کنید تا حد ممکن مواد غذایی خود را مصرف کرده و از حجم آن‌ها کم کنید. به این صورت شما با دغدغه کمتری در آشپزخانه مواجه خواهید بود.

24- تهیه کارتن با‌کیفیت

یک ترفند اسباب کشی خرید کارتن خوب است. با این که تهیه یک جعبه مناسب برای اسباب‌کشی برای شما هزینه‌هایی را به بار خواهد آورد اما استفاده از کارذتن بی‌کیفیت برای بسته بندی اثاث منزل را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌کنیم. صرف هزینه در این زمینه شما را از چالش‌هایی همچون وارد شدن ضربه به محتویات جعبه، رطوبت گرفتن آن‌ها و یا حشره زدن این محتویات دور خواهد کرد و این هزینه تا اتمام نقل مکان شما، جبران خواهد شد.

با قرار دادن لوازم سنگین در جعبه‌های کوچک و لوازم سبک در جعبه‌های بزرگ، روند جابه‌جایی جعبه‌ها را ساده‌تر کرده و به آن سرعت ببخشید. همچنین شما می‌توانید لوازم سنگین را در قسمت زیرین جعبه و لوازم سبک‌تر را بر روی آن‌ها چیده تا احتمال وارد شدن آسیب به آن‌ها نیز به حداقل ممکن برسد.

25- استفاده از فضای خالی جعبه‌ها

بعد از قرار دادن لوازم خود در جعبه سعی کنید تا حد امکان از فضای خالی استفاده کرده و لوازم کوچک خود یا لباس‌هایتان را در این فضاها قرار دهید. نقاطی از جعبه که ممکن است بر اثر تمرکز وزن آسیب ببیند را با استفاده از نوار لاستیکی مهار کرده و از ایمن بودن آن اطمینان حاصل کنید.

26- جداسازی لوازم خطرناک یک ترفند اسباب کشی مهم

نباید فراموش کنید که با جدا کردن برخی از لوازم‌هایتان که قابلیت آسیب زدن به مابقی اثاث شما را دارند، می‌توانید از بروز هر گونه چالش احتمالی بپرهیزید. لوازمی همچون رنگ، مواد شیمیایی و یا ابزارآلات تیز و برنده را در جعبه‌های جداگانه قرار داده و با گذاشتن علامت واضح بر روی جعبه، آن‌ها را برای خود و افراد دیگر قابل شناسایی کنید.

27- تا حد امکان وسایل را کم حجم بسته بندی کنید

یک ترفند اسباب کشی که معمولا هنگام بسته بندی به آن توجه نمی‌شود کم حجم کردن وسایل است. اغلب ما بقدری به سالم ماندن وسایل و امنیت آنها حین جابجایی فکر می‌کنیم که این نکته را فراموش می‌کنیم. با استفاده از پکیج‌های مخصوص بسته‌بندی لباس و رختخواب که با کمک جاروبرقی هواگیری می‌شوند می‌توانید به طرز چشمگیری در فضا صرفه‌جویی کنید.

28- باز کردن بسته بندی اثاث منزل

تآخرین رفند اسباب کشی مزبوط به باز کرئن وسایل در خانه جدید است. همان‌طور که می‌دانید تا زمانی که تمامی لوازم در منزل جدید چیده نشود، نمی‌توان اسباب‌کشی را تمام شده در نظر گرفت. در ادامه چند نکته برای کمک به شما در روند باز کردن جعبه‌ها و مستقر شدنتان بعد از رسیدن به منزل جدید ذکر خواهیم کرد.

  • از آشپزخانه شروع کرده و سعی کنید با مدیریت سریع این قسمت، تمرکز خود را معطوف به دیگر نقاط کم دردسر کنید.
  • برای خود خط قرمز تعیین کرده و سعی کنید از آن تخطی نکنید. برنامه‌ریزی یک مهمانی با فاصله چند روز از اسباب‌کشی به شما کمک خواهد کرد طبق برنامه‌ریزی پیش رفته و در سریع‌ترین حالت ممکن مراحل مستقر شدن را پشت سر بگذارید.
  • با استفاده از موسیقی در طول تمام این مراحل، به خود و دیگران انرژی داده و محیط مثبتی را برای فعالیت همه فراهم کنید.
  • در مقاطع کوتاه فعالیت کرده و سعی کنید در بین این مراحل به استراحت بپردازید.
  • پس از خالی کردن جعبه‌ها، آن‌ها را دور انداخته و سعی کنید محیط اطرافتان تا حد ممکن مرتب باقی بماند.
  • برای وعده‌های غذایی از قبل برنامه‌ریزی کنید تا گرسنه نمانید.

ترفند اسباب کشی - باز کردن کارتن

بسته بندی اثاث منزل زمان‌برترین مرحله نقل مکان بوده و بیشتر وقت شما در این مرحله صرف خواهد شد.

گاها ممکن است چندین روز در روند جابه‌جایی شما، به این مسئله اختصاص پیدا کند.

استفاده از ترفند اسباب کشی ارائه شدن در این مقاله در واقع میان‌برهاییست که شما می‌توانید در بسته بندی اثاث منزل خود از آن‌ها استفاده کرده و به میزان زیادی، زمان خود را ذخیره کنید.

با استفاده از سرویس اسباب کشی و بسته بندی لوازم خانه آچاره دغدغه بسته بندی، حمل و چیدمان وسایل در منزل جدید را نخواهید داشت.

خدمات اسباب کشی در آچاره تنها منحصر به باربری و حمل اسباب منزل نیست.

ما از مرحله اسباب کشی و باز کردن لوازم آشپزخانه تا چیدمان و نصب پرده و یخچال و لباسشویی در کنار شما خواهیم بود.

حتی اگر منزل جدید نیاز به تعمیرات و برقکاری یا لوله‌کشی داشته باشد نیز مشکل را مرتفع خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

ادامه مطلب


باربری و حمل اثاثیه منزل خانه اصفهان

باربری و حمل اثاثیه منزل خانه اصفهان و رزمندگان و بهرام آباد و امام خمینی و …. از جمله مناطقی است که شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان سال ها تجربه بالایی دارد زیرا در این مناطق مردم بیشتر جابجایی دارند

حمل اثاثیه منزل و حمل و نقل در اصفهان را با بهترین شرکت باربری در اصفهان تجربه نمایید

سال هاست که اسنپ بار اطمینان خاطر تمام مشتریان را در سراسر ایران جلب نموده است و همه میدانند اسنپ بار اصفهان سریع ترین و قابل اعتماد ترین باربری و شرکت اسباب کشی در اصفهان میباشد

ویژگی های اسنپ بار در حمل اثاثیه منزل خانه اصفهان

دقت در انجام کار

برای این که تجربه خوب و شیرین از اسباب کشی داشته باشید، نظم و ترتیب در امور خیلی اهمیت پیدا می‌کند و مستلزم رعایت هست.در این لحظه شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسنپ بار کنار شماست .اثاث کشی آسان رویای هر خانواده در باربری است ، زیرا هرچه این فرایند آسان تر باشد میزان ریسک و آسیب دیدگی لوازم نیز پایین تر می آید .

بسته بندی حرفه ای

اولین و مهمترین کار در هنگام جابجائی بسته بندی اثاثیه به صورت حرفه میباشد.لذا این نیاز به یک گروه و نیروی کار تخصص دارد.که تیم تخصصی باربری اصفهان اسنپ بار اصفهان در زمینه بسته بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در اصفهان به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته در خدمت شما عزیزان ساکن اصفهان میباشد.

کامیونهای بزرگ و vip

کامیون های بزرگ و مسقف و موکت کاری شده جهت جابجائی و حمل اسباب و اثاثیه منزل توسط اصفهان بار و جهت ارائه بهترین خدمات برای مشتریان عزیز فرستاده میشود. با این کامیون ها هر اثاث منزلی را میشود با یک بارگیری دقیق و مطمئن با یک سرویس جابجا کرد و رضایت مشتری را به همراه داشته باشد .

نیسان بار اصفهان یکی از خدماتی میباشد که اسنپ بار اصفهان در این زمینه نیز فعالیت هوشمند دارد و از همکاری در این زمینه نیز بهره مند شده است

شرکت اسنپ بار اصفهان از باتجربه ترین شرکت های حمل و نقل در اصفهان میباشد که در زمینه حمل اثاثیه منزل از اصفهان به تمام نقاط ایران از جمله حمل اثاثیه منزل اصفهان به تهران و مشهد و قم و شیراز بسیار تجربه دارد و میتوان گفت از بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان میباشد

 

 

ادامه مطلب


باربری و حمل اثاثیه منزل سپهسالار اصفهان

شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان در تمام نقاط اصفهان و ایران آماده ارائه خدمات است یکی از این خدمات حمل اثاثیه منزل در خیابان سپهسالار اصفهان میباشد.

نکات کلیدی برای باربری و حمل اثاثیه منزل سپهسالار

افرادی که به دنبال تغییر محل سکونت و یا راه اندازی کسب و کار در شهرهای دیگر هستند بیشتر به دنبال خدمات حمل بار و اثاثیه منزل مطمئن می باشند. امروزه شرکت های بسیاری در این زمینه به افراد خدمات ارائه می کنند که برای انتخاب افراد شایسته برای حمل بار اصفهان و سایر شهرها باید دقت زیادی به خرج داد.

حمل بار و اثاثیه منزل

در گذشته برای تغییر محل سکونت از یک شهر به شهرهای دیگر افراد با مشکلات زیادی روبرو بودند. پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب، افراد خبره که در حمل بار و اثاثیه منزل به آنان کمک کنند و حمل اثاث بدون آسیب دیدگی از مهم ترین مشکلاتی بود که این افراد با آن مواجه بودند. اما امروزه از این مشکلات کمتر می توان اثری یافت. شرکت های بسیاری در زمینه حمل بار و اثاث منزل با ارائه بهترین آپشن ها خدمات ویژه ارائه می نمایند.

حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه منزل

خدمات شرکت های باربری سپهسالار اصفهان

شرکت هایی که برای باربری اثاثیه منزل به افراد خدمات ارائه می نمایند از تخصص بالایی در زمینه حمل و جابجایی بار برخوردار هستند. معمولا در هنگام این کار به علت آسیب پذیر بودن اثاثیه منزل امکان بروز آسیب در آنها بسیار زیاد است. برای همین بسته بندی مناسب و استفاده از افراد حرفه ای امکان آسیب دیدگی را بسیار کم می کند. از دیگر ویژگی هایی که این شرکت ها از آن برخوردار هستند باربری با وسایل نقلیه مناسب است. این کار کمک زیادی در حمل مناسب بار به شهرهای دیگر می کند.

حمل اثاثیه منزل اصفهان به تهران

حمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهان را با بهترین شرکت اسباب کشی در اصفهان تجربه نمایید

چه نکاتی را هنگام حمل بار در خیابان سپهسالار اصفهان باید حتما رعایت کنید

شرکت های خدماتی حمل بار و اسباب منزل قبل از اسباب کشی چند توصیه به مشتریان خود می نمایند که باید حتما قبل از بسته بندی لوازم انجام شود.

  • خاموش کردن یخچال یک روز قبل از اسباب کشی
  • تمیز و خشک بودن تمام لوازم
  • جدا کردن تمامی لوازم از برق و لوله های اتصالی مانند: آب و گاز و جمع نمودن سیم ها
  • جدا کردن قطعات قابل جدا شدن مانند دستگیره ها، پایه ها و …

با انجام این امور قبل از اعزام کادر این شرکت ها انجام بسته بندی لوازم سرعت بیشتری خواهد داشت.

مزایای باربری و حمل اثاثیه منزل سپهسالار اصفهان
مزایای باربری

مزیت استفاده از شرکت های حمل بار در زمان حمل بار و حمل اثاثیه منزل خیابان سپهسالار اصفهان

  • استفاده از خودروهای مناسب برای حمل بارهای مختلف
  • استفاده از افراد متخصص و حرفه ای در زمینه حمل و جابجایی بار
  • استفاده از رانندگان متبحر و با صلاحیت در هنگام حمل بار و اثاثیه منزل
  • بسته بندی درست و اصولی بدون آسیب رساندن به لوازم آسیب پذیر
  • استفاده از فوم و پتو برای لوازم شکستی
  • استفاده از کارتن های مناسب بسته بندی با استانداردهای بالا
  • حمل بار بدون آسیب دیدگی و تحویل بار در زمان مقرر
  • چیدمان درست اسباب و لوازم در خودرو
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه رایگان
  • قیمت مناسب انجام کار و ارائه خدمات با بهترین کیفیت

تصویر 4

حمل بار و اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در سپهسالار اصفهان

از بزرگ ترین شرکت های حمل بار و اثاثیه منزل در این زمینه که به افراد خدمات ارائه می نماید شرکت حمل بار اصفهان می باشد. این شرکت با سال ها تجربه کاری در این زمینه و با استفاده از کادری مجرب و کار آزموده بدون هیچ مشکل امکان جابجایی و حمل بار را در سراسر ایران فراهم نموده است.

از بارزترین ویژگی این شرکت استفاده از افراد متبحر در زمینه بسته بندی و حمل بار به بهترین شکل ممکن است. به علت امکان بروز آسیب دیدگی در این بارها افراد این شرکت انجام پروسه بسته بندی بار را با استفاده از جعبه های رگال دار و نایلون های حبابدار انجام داده و چیدمان لوازم و حمل آنها را با حوصله و صبر بیشتری انجام داده و هیچ گونه نگرانی از این بابت برای مشتری ایجاد نمی کند.

حمل بار سپهسالار اصفهان
حمل بار اصفهان

همچنین این شرکت از بیمه های مسئولیت حمل بار در تمام مدت زمان جابجایی و حمل اثاثیه منزل استفاده نموده و در صورت کوچک ترین مشکل امکان جبران خسارت های مالی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. برای استفاده از خدمات این شرکت کافی است با شماره تماس 09133208095 تماس بگیرید

هنگام اسباب کشی بهتر است از شرکت های حمل بار و اثاثیه منزل استفاده کنید بسته بندی درست ارائه بیمه نامه و تحویل بار به موقع از خدمات حمل بار و اثاثیه منزل است.

 

ادامه مطلب


باربری و حمل اثاثیه منزل ملک شهر اصفهان

شرکت اسنپ بار اصفهان بزرگترین باربری و بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان که در سراسر ایران و اصفهان خدمات ارائه میدهد یکی از این مناطق ملک شهر اصفهان میباشد.

اسنپ بار اصفهان کاملا آشنا به تمام اصفهان و خیابان های شهر میباشد و در ملک شهر اصفهان شعبه فعال دارد

از بسته بندی تا چیدمان اثاثیه منزل را میتوانید از نیروهای خوب و منصف اسنپ بار بخواهید

 اسنپ بار اصفهان سریع ترین ، ارزان ترین و حرفه ای ترین شرکت باربری اصفهان

09133208095

کارگر حرفه ای و مطمئن در شرکت حمل اثاثیه اسنپ بار اصفهان تضمین کننده سلامت رساندن تمام اثاثیه شما به مقصد میباشد

ماشین های مجهز به پتو ضربه گیر و انواع پلاستیک و … در تمامی فصل ها اثاثیه شما را با بهترین کیفیت و اصولی ترین روش ها بارگیری میکند و در مقصد بصورت کاملا حرفه ای و اصولی و سریع تخلیه بار میکند.

بهترین شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل در ملک شهراصفهان ( سال 1401 )

اسنپ بار اصفهان این تضمین را میدهد که در سال 1401 به عنوان بهترین و با سابقه ترین شرکت حمل و نقل در اصفهان شناخته شده است

اگر میخواهید با خیال راحت تمام اثاثیه خود را در ملک شهراصفهان جابجا نمایید پیشنهاد میکنیم همین الان وقت را از دست ندهید و با شماره 09133208095 تماس بگیرید

اسنپ بار با کامیونت مجهز | حمل اثاثیه منزل در اصفهانمناسب | ماشین باربری حمل اثاثیه منزل در اصفهان

منصف ترین قیمت باربری و حمل اثاثیه منزل در ملک شهر اصفهان

شرکت باربری اسنپ بار اصفهان با کمترین قیمت نسبت به شرکت های باربری دیگر کار حمل و نقل اثاثیه و اسباب کشی منزل شما درملک شهر را به انجام میرساند  و شما با خیال راحت میتوانید فقط به فکر دکوراسیون اثاثیه خود در منزل جدید باشید

اسباب کشی حرفه ای و ارزان در ملک شهر اصفهان توسط نیرو ها و کارگران حرفه ای شرکت اسنپ بار اصفهان

در اسنپ بار اصفهان بیشتر ماشین ها کامیون میباشند هم کامیون مسقف و هم کامیون روباز ولی اگر شما عزیزان نیسان بار میخواهید میتوانید با دیگر همکاران سفارش خودتان را ثبت نمایید

نکات مهم در جهت داشتن راحت ترین باربری و حمل اثاثیه منزل در ملک شهر اصفهان

اسباب کشی مدرن یا همان حمل اثاثیه در دنیای امروزی، یکی از پیچیده ترین فعالیت هایی است که باید در طول زندگی انجام دهیم، زیرا از تعداد زیادی فعالیت جداگانه و کوچک تشکیل شده است. باید برنامه ها و تصمیمات متعددی گرفت که اولین آنها با این سوال آغاز می شود: آیا نیاز است که اسباب کشی را به یک شرکت معتبر بسپارم یا خودم آن را انجام دهیم؟

مزایا و معایب مختلفی در هر دو مورد وجود دارد که باید قبل از انتخاب هر کدام به آنها توجه نمود.

 

اسباب کشی شخصی شرکت اسباب کشی
مزایا هزینه کمتر

برنامه ریزی شخصی

کنترل بیشتر

دوری از کلاهبرداری

زمانی بیشتری برای کارهای شخصی

مسئولیت کمتر

آسودگی خاطر در مورد اثاثیه سنگین

تجربه بیشتر

مهارت و توانایی بیشتر

معایب کارهای زیاد

نیروی جسمانی

کمبود تجربه

غفلت در کارها

هزینه بالا

باید به آنها اعتماد کنید

احتمال کلاه برداری

بهم ریختن برنامه های تان

 

تصمیم بین این دو مورد، بسته به شخصیت، نیاز و شرایط شما تفاوت دارد.

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسنپ بار در زمینه باربری و حمل اثاثیه منزل در ملک شهر اصفهان بالغ بر 20 سال تجربه حرفه ای دارد

اگر خانه ی خیلی بزرگی دارید یا قرار است به فاصله خیلی دور اسباب کشی کنید، انجام شخصی این کار بسیار دشوار میشود و حتما شما را دچار استرس میکند. به علاوه اگر بچه ها و مسئولیت های دیگری بر دوش شماست، استخدام یک شرکت اسباب کشی کاری بصرفه تر میباشد ما به شما این آسودگی خیال را میدهیم که زمان اسباب کشی منزلتان در کنار شما هستیم و نمیگذاریم شما دست به سیاه و سفید بگذارید

با این حال اگر مجرد هستید، بودجه خاصی در نظر گرفته اید، خانه کوچکی دارید و یا اثاثیه کمی دارید، انجام شخصی اسباب کشی بسیار مناسب تر خواهد بود. قبل از اینکه تصمیم بگیرید بهتر است شرایط خود را بسنجید و ببینید که کدام عوامل برای شما مهمتر خواهد بود؛ ایمنی، کنترل، برنامه ریزی، راحتی و هزینه از مهم ترین عواملی است که باید قبل از تصمیم برای انجام شخصی اسباب کشی یا سپردن اثاثیه به شرکت اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسنپ بار در نظر بگیرید

 

سپردن اثاث کشی به شرکت حمل اثاثیه منزل و باربری ملک شهر اصفهان

 

مقابله با استرس و نگرانی های ممکن در رابطه با یک شرکت اسباب کشی

باربری ملک شهر اصفهان | حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب کشی به شهرستان یا درون شهری، به خودی خود فرآیندی استرس زا است. همینطور میدانیم که هر فرد جدای از جابجایی اسباب، نگرانی های فراوان دیگری نیز دارد.

چیزهایی که ممکن است در موردشان نگران باشید:

  • برنامه ریزی برای مسافرت، هزینه ها و …
  • وظایف خانوادگی مانند دست و پنجه نرم کردن با استرس کودکان
  • جستجو برای مدرسه جدید
  • استرس و اضطراب ملاقات با همسایگان جدید در محله جدید
  • زمان بندی انتقال حیوانات خانگی

همه این موارد را میتوانید در باربری ملک شهر اصفهان با وجود اسنپ بار حل نمایید

 

ادامه مطلب


قیمت حمل اثاثیه منزل اصفهان در سال 1402 و 1403

قیمت حمل اثاثیه منزل اصفهان در سال 1401 بطور تقریبا ثابت بود و شامل هزینه ماشین باربری و کارگر اسباب کشی میشد ولی الان در اسفند ماه 1401 با وضعیت موجود ارز و گران شدن تمام مایحتاج زندگی به احتمال زیاد افزایش قیمت در قسمت باربری و حمل و نقل حتما میباشد

 

 

 

ادامه مطلب


احتمالا همه شما یک بار اسباب کشی منزل، محل کار و غیره را تجربه کرده اید و می دانید که می تواند چه کار طاقت فرسایی باشد. اغلب افراد و به خصوص خانم ها دغدغه و نگرانی جابجایی وسایل خود را برای اثاث کشی دارند.

در این مقاله تکنیک هایی را آورده ایم که بدون آسیب به خودتان و وسایل بتوانید آنها را به بهترین شکل جابجا کنید. اگر بتوانید با دقت ترفندها و نکات اسباب کشی را به کار ببرید روند آن برای شما ساده تر خواهد شد. ابتدا نکات مهم در اسباب کشی منزل را آورده ایم و در بخش های بعدی هم به تجربیات اسباب کشی و ترفندهای جالب آن پرداخته ایم.

نکات مهم در اسباب کشی منزل

برای اینکه بتوانید اسباب کشی خود را به بهترین شکل انجام دهید لازم است با نکات مهم در اثاث کشی آشنا شوید تا بتوانید بدون مشکل و در فرصت مناسب وسایل خود را جابجا کنید. رعایت این نکات قبل از اسباب کشی، حین آن و بعد از آن به شما کمک می کند تا راحت تر وسایل را جابجا کنید. لازم است برای بسته بندی وسایل خود زمان بگذارید و این کار را با دقت انجام دهید.

۱. لیست کارهای اسباب کشی را از قبل تهیه کنید

با راهکارها و ترفند هایی که در این مقاله یاد می گیرید لیست خود را تهیه کنید.

۲. زمان مورد نیاز برای بسته بندی و حمل وسایل را تخمین بزنید

حتما قبل از اسباب کشی تخمین بزنید که جابجایی آنها چقدر زمان می برد تا در زمان بندی خود به مشکل نخورید و به موقع و بدون عجله وسایل خود را به محل جدید منتقل کنید.

۳. وسایل مورد نیاز اثاث کشی را از قبل تهیه کنید

یکی از مهم ترین نکات اسباب کشی است و همانطور که میدانید برای اثاث کشی منزل به وسایلی مانند کارتن در سایزهای مختلف، چسب نواری پهن، قیچی، صندوق، برچسب، طناب، ماژیک و غیره نیاز دارید.

۴. هنگام حمل مراقب وسایل شکستنی باشید

برای حمل وسایل شکستنی دقت بیشتری داشته باشید و یا اگر کسی این کار را برای شما انجام می دهد به آنها این مساله را خاطر نشان کنید.

۵. بهتر است از وسایل آشپزخانه شروع کنید

وسایل آشپزخانه چون شکستنی و حساس تر هستند دغدغه شما برای بسته بندی آنها بیشتر است.

۶. دقت لازم در بسته بندی وسایل شکستنی و حساس داشته باشید

بسته بندی

یکی دیگر از نکات مهم در اسباب کشی این است که وسایل حساس و ظریف که احتمال بیشتری وجود دارد در اسباب کشی آسیب ببینند را با پلاستیک های مخصوص محافظت کنید و با دقت هر کدام را در کارتن گذاشته و محکم با چسب پهن یا طناب بسته بندی کنید.

۷. قبل از اسباب کشی کارتن با اندازه های مناسب تهیه کنید

برای اسباب کشی نیاز است کارتن با ابعاد گوناگون تهیه کنید

می توانید از سوپر مارکت ها یا بنگاه های مواد غذایی کارتن تهیه کنید. اما برای حمل امن و راحت میتوانید مناسب ترین وسایل و کارتن های اسباب کشی را از نوبار تهیه کنید.

۸. کارتن و جعبه ها را با دقت و محکم بسته بندی کنید

یکی از نکات مهم اثاث کشی است این است که از بستن در جعبه ها اطمینان حاصل کنید. با طناب های باریک یا نوار چسب های محکم در جعبه را ببندید.

۹. بعد از بسته بندی کارتن ها را برچسب گذاری کنید

برای اینکه بعدا در چیدمان وسایل به مشکل برخورد نکنید و بدانید چه چیزی حمل می کنید که در حین اسباب کشی مراقبت بیشتری کنید روی آنها برچسب زده و با ماژیک بنویسید. توضیح مناسبی از نوع وسیله روی کارتن بنویسید تا زمان چیدمان هم راحت باشید و لازم نباشد برای پیدا کردن یک وسیله کل کارتن ها را باز کنید.

۱۰. پایه های مبلمان را بپوشانید

برای جلوگیری از آسیب به پایه های مبلمان و کنده شدن روکش آنها قبل از اسباب کشی دور پایه ها را با روزنامه یا کاغذ باطله بپوشانید. پیشنهاد می کنم این مورد که از نکات مهم در اسباب کشی است را فراموش نکنید.

۱۱. وسایل را تمیز و سپس بسته بندی کنید

قبل از چیدن وسایل را تمیز و مرتب کنید

تمامی وسایلی که دارید را قبل از بسته بندی تمیز کنید و گرد و غبار آنها را بگیرید و بعد با دقت آنها را در جعبه یا کارتن بگذارید.

۱۲. مبلمان را با پلاستیک یا پتو بپوشانید

برای جلوگیری از کثیف شدن پارچه مبل یا صندلی ها، با روکش پلاستیکی آنها را پوشش دهید.

۱۳. وسایل سنگین را در یک کارتن نگذارید

برای اینکه وزن جعبه ها متعادل باشد همه وسایل سنگین را در یک کارتن نگذارید. مثلا کتاب ها را در کارتن های متفاوت بگذارید.

۱۴. در اسباب کشی برای حمل گل و گیاهان دقت کنید

در حمل گلدان ها و گیاهان دقت بیشتری لازم است

گیاهان و گلدان های بزرگ را به همان صورت جابجا کنید. اما یک نکات مهم در اسباب کشی گلدان های کوچک، این است که آنها را در یک جعبه قرار دهید و داخل هر گلدان یک چوب به ارتفاع بلندترین گلدان بگذارید و با یک پلاستیک دارای منفذ رو و دور جعبه را بپوشانید.

۱۵. لوازم گران قیمت را جدا حمل کنید

زیورآلات و اجناس گران قیمت را پیش خودتان نگه دارید و با خودرو شخصی جابجا کنید.

۱۶. لوازم ضروری را در دسترس قرار دهید

وسایلی که استفاده هر روز هستند و در هنگام اثاث کشی و در طی جابجایی به آنها نیاز دارید در دسترس قرار دهید. مثل لوازم شخصی و بهداشتی.

۱۷. هر وسیله بزرگی که می توانید را به قسمت های کوچک تفکیک کنید.

اگر وسایل بزرگ مانند مبلمان دارید که قابل تفکیک و جدا کردن هستند آنها را جدا کنید تا حمل آنها برای شما راحت تر باشد و به آنها آسیب نرسد.

۱۸. سعی کنید همه وسایل را بسته بندی کنید.

یکی از نکات مهم در اثاث کشی این است برای جلوگیری از شکستن و آسیب رسیدن به وسایل در حین اسباب کشی، هر وسیله ای در هر اندازه ای حتما باید با پوشش کارتنی یا هر نمونه دیگر پوشانده شود چون در اثر اصطکاک با وسایل دیگر ممکن است خراب شوند.

۱۹. برای جابجایی از شرکت های خدماتی و افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید لوازم بزرگ را جابجا کنید در ازای پرداخت هزینه از افرادی که کار آنها حمل اثاثیه است کمک بگیرید. آنها هر چیزی که برای حمل و نقل نیاز داشته باشند را با خود به همراه می آورند.

۲۰. در حین اثاث کشی ابتدا اثاثیه سنگین را بارگیری کنید.

فراموش نکنید که جایگذاری در وسیله نقلیه که کامیون یا نیسان است با دقت صورت بگیرد.

۲۱. لباس هایی که آویزان هستند را به همان صورت با گیره لباسی داخل ملحفه یا پلاستیک بزرگ بگذارید.

با رعایت این نکات مهم در اسباب کشی منزل چیدمان آنها هم برای شما سریع تر و راحت تر است.

۲۲. یکی از نکات مهم در اثاث کشی این است که برای حمل وسایل برقی از کارتن ها و جعبه های خودشان استفاده کنید.

۲۳. بعد از قرار دادن هر وسیله شکستنی در جعبه از محکم بودن جای آن اطمینان حاصل کنید.

۲۴. دور انداختن وسایل بدون مصرف را فراموش نکنید.

معمولا در هر اسباب کشی وسایلی پیدا می شود که نیاز ندارید یا اضافه هستند، سعی کنید آنها را دور بریزید.

بیشتر بخوانید: کامل‌ترین چک لیست اسباب کشی

تجربیات اسباب کشی

تجربه های اسباب کشی

در کنار نکات مهم در اسباب کشی رعایت مواردی که تجربیات اسباب کشی هستند نیز می تواند راهگشای شما در اثاث کشی منزل باشد که در ادامه آوردیم:

  • زمانی که در حال بسته بندی و اسباب کشی هستید حواستان به کودکان باشد که در حال دویدن و رفت و آمد به خودشان و وسایل آسیب نزنند. سعی کنید در حین بسته بندی، وسایل را در مسیر رفت و آمد آنها نگذارید و سریعا بسته بندی کرده و در یک گوشه قرار دهید.
  • یکی دیگر از تجربیات اسباب کشی این است که حتما قبل از اینکه وسایل را به خانه جدید ببرید نظافت آن را انجام دهید و سم پاشی کنید تا همه آلودگی ها از بین بروند. خانه قبلی را نیز بعد از جمع کردن وسایل تمیز کنید.
  • ممکن است بعد از جابجایی وسایل، موکت های شما در اثر جابجایی وسایل کثیف شوند پس بهتر است قبل از اثاث کشی کف خانه را با پلاستیک یا ملحفه های کهنه بپوشانید.
  • برای حمل کمدها آنها را به عقب بچرخانید تا نفر دوم زیر آن را بگیرد و وزن کمد در وسط قرار بگیرد.
  • برای جابجایی مبلمان می توانید از تسمه های حمل مبلمان استفاده کنید.
  • برای حمل صندلی های بزرگ که ممکن است حمل آنها سخت به نظر برسد آنها را دو نفره و به شکل L بگیرید تا بتوانید آن را جابجا کنید. به آنها زاویه بدهید تا از چارچوب در به راحتی رد شوند.
  • اگر نیروی کمکی دارید هر شخص را مسئول بخشی از وسایل خانه کنید. اگر خودتان تنها هستید ابتدا وسایل یک قسمت را بسته بندی کنید و سپس به سراغ قسمت های دیگر بروید.
  • یکی از تجربیات اسباب کشی که می تواند کمک کننده باشد این است که لباس ها را به محض نقل مکان سریعا آویزان کنید.
  • ابتدا وسایل بزرگ را جابجا کرده و بچینید و سپس بر اساس فضایی که باقی مانده وسایل دیگر را در محل مناسب قرار دهید.
  • در خانه یا محل جدید ابتدا وسایل ضروری مانند فریزر و اجاق گاز را راه اندازی کنید.
  • کارتن های خالی را بعد از باز شدن و چیدن به خارج از خانه ببرید تا پیشرفت خود را در چیدمان ببینید.
  • چند روز قبل از اسباب کشی وسایل خود را بسته بندی کنید و وسایل شکستنی را در کارتن های کوچک قرار دهید.
  • وسایل ضروری را سریع تر باز کنید.

ترفندهای جالب اسباب کشی

ترفندهایی برای اسباب کشی بهتر

در این بخش می خواهیم به ترفند های جالب برای اسباب کشی اشاره کنیم تا بتوانید جابجایی راحت تری را تجربه کنید. این ترفندها تکمیل کننده نکات مهم در اسباب کشی هستند:

  • بهتر است ابتدا تمام اثاثیه سنگین را بارگیری کنید. کمد، میز، مبلمان، یخچال، فریزر و غیره باید ابتدا در پشت کامیون قرار بگیرند. برای آشنایی با نحوه صحیح حمل یخچال این مقاله را مطالعه کنید.
  • اقلام ظریف مثل شیشه ها را در کنار اجسام سنگین مانند مبلمان بارگیری و نگهداری نکنید. همچنین ممکن است در دست اندازهای جاده این اسباب ظریف سقوط کنند یا بشکنند بهتر است آنها را در یک کمد یا جای امنی قرار دهید.
  • سعی کنید در داخل جعبه ها وسایل یک نوع قرار دهید و جعبه های مرتبط را در کنار همدیگر قرار دهید.
  • یکی از نکات مهم در اثاث کشی این است که برای جعبه ها شماره بگذارید و طبق شماره آنها را کنار هم بگذارید که در بارگیری کنار هم قرار گیرند. این به حمل کنندگان هم کمک می کند تا بتوانند مکان مناسب در خانه جدید برای هر جعبه را انتخاب کنند.
  • یک شخص را مسئول بگذارید تا کارگران را برای تخلیه بار هر کارتن، بر اساس شماره در محل خود راهنمایی کند.
  • بعد از اینکه جای وسایل مشخص شد آنها را باز کنید و تا قبل از آن بسته ها را باز نکنید.
  • از آنجایی که همیشه اولین لوازمی که در وسیله نقلیه بارگیری می شوند در انتها خارج می شوند، اسباب مهم و ضروری را در آخر بارگیری کنید. این ترفند جالب اسباب کشی را بخاطر بسپارید.
  • یک طرح کاغذی برای قرار دادن وسایل در خانه جدید خود برای تخلیه بار در نظر بگیرید. برای مثال مشخص کنید که مبلمان در کجا قرار گیرند، این به شما کمک می کند که نیاز کمتری به جابجایی وسایل باشد و هر کدام را در جای صحیح خود بگذارید.
  • اگر بعضی از وسایل این قابلیت را دارند که آنها را به تکه های کوچکتر تقسیم کنید، قبل از تفکیک از آنها عکس بگیرید تا هنگام اسمبل کردن آنها دچار مشکل نشوید.
  • وسایل سنگین را در چمدان قرار دهید که حمل آن راحت تر باشد.
  • مواد غذایی را قبل از اسباب کشی فریز کنید و در روزهای آخر مواد غذایی تازه نخرید.

در این مقاله به شکل جامعی به نکات مهم در اسباب کشی پرداختیم و به ترفندها و تجربیاتی که رعایت آنها می تواند زحمت شما را برای جابجایی اثاثیه کم کند نیز اشاره کردیم. امیدوارم که این مقاله برای شما مفید باشد.

ادامه مطلب


برای حمل اثاثیه منزل و حمل جهیزیه عروس در اصفهان باید چکار انجام داد؟

هم اکنون سالها است که مردم برای جابجا شدن و حمل اثاثیه منزل در اصفهان و حمل جهیزیه عروس در اصفهان دچار دلهره و نگرانی می شوند.

اسنپ بار اصفهان راحت ترین و بهترین تجربه حمل اثاثیه منزل را برای شما به ارمغان می آورد

برخی از نگرانی بیشتری نسبت به بقیه دارند زیرا آنها میخواهند جهیزیه عروس را جابجا کنند.

همه‌ی ما میدانیم که یکی از چالش برانگیزترین و سخت ترین مراحل عروس حمل جهیزیه عروس در اصفهان است.

این موضوع برای افراد مخصوصا عروس ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اسباب کشی اصفهان به تنهایی کار بسیار سختی است چه برسد به اینکه بخواهید جهیزیه عروس را جابجا کنید

. ما در ادامه‌ی این مطلب راهکارهایی برای اینکه این مشکل را حل کنیم به شما ارائه میدهیم.

اسنپ بار اصفهان بهترین اسباب کشی را برای شما انجام میدهد.

تفاوت مراسم جهاز برون از زمان گذشته تا کنون

در بسیاری از شهرها و روستا ها، جابجایی حمل جهیزیه عروس در اصفهان عروس به شیوه کاملا سنتی برگذار میشود.

این موضوع توسط سینی های بزرگی که اعضای خانواده در بالای سر خود قرار میدهند انجام میشود، و به خانه‌ی جدید منتقل میشود.

بقیه اثاث های منزل هم توسط حیوانات چهاپا جابجا میشود. همچنین چون در زمان قدیم در بین جهیزیه عروس ها لوازم سنگین مثل موارد زیر وجود نداشته است:

  1. تلویزیون
  2. یخچال
  3. و…..

چرا که در زمان گذشته خانه‌ی داماد همان خانه‌ی پدری داماد محسوب می‌شد. و حمل اثاثیه منزل در اصفهان در زمان انجام نمی شده است.

اسنپ بار اصفهان بهترین اسباب کشی و حمل جهیزیه عروس در اصفهان را برای شما انجام میدهد

09133208095

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل  1حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مراسم جهاز کشون در زمان حال با  وجود ساختمان های بلند

در این عصر با تغییر روش زندگی، خیلی از کار ها برای مردم سخت و دشوار شده است.

البته باید این مورد را به شما بگوییم که یکی از سخت ترین و دشوارترین کارها حمل اثاثیه منزل در اصفهان است که به شما پیشنهاد میکنیم این مورد را به منظم بار بسپارید.

امروزه خانه‌ی داماد از خانواده اش جدا است به همین خاطر عروس باید همه وسایلی که یک خانه نیاز دارد را فراهم کند.

اینجا لوازم که عروس باید برای یک خانه و حمل جهیزیه عروس در اصفهان فراهم کند را برای شما لیست کرده ایم:

  1. تلویزیون ( توسط داماد تهیه می شود )
  2. پکیج کامل قابلمه
  3. ظروف آشپزخانه
  4. یخچال
  5. ظرف شویی
  6. لباس شویی کوچک
  7. لباسشویی بزرگ
  8. و…

تمام اینها لوازم سنگین منزل به حساب می آیند .

به همین خاطر بسته بندی و جابجایی آنها کار بسیار دشواری است.

البته نباید این نکته را فراموش کنیم که امروزه بیشتر خانه ها آپارتمانی هستند.

به همین خاطر بیشتر خانواده ها از نیرو های متخصص اسباب کشی اصفهان استفاده میکنند.

مخصوصا برای حمل جهیزیه عروس در اصفهان که کار بسیار سختی است.

انتظارات عروس خانم از شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان

به قطع یقین تمام عروس خانم ها از شرکت های اسباب کشی انتظاراتی دارند.

به همین خاطر باید دنبال شرکت هایی که حمل جهیزیه عروس در اصفهان را به بهترین شکل انجام بدهند.

ما در ادامه مثال هایی از انتظاراتی که عروس خانم ها دارند برای شما آورده ایم.

پس ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

  • بسته بندی لوازم جهیزیه
  • حمل و نقل جهیزیه با کامیون های اسباب کشی مورد اعتماد به خانه‌ی داماد
  • انتقال لوازم با احتیاط و بدون آسیب دیدن از خودروی حمل بار به داخل آن
  • چینش وسایل به دلخواه عروس به وسیله منظم بار انجام میشود
  • اسنپ بار بهترین اسباب کشی را برای شما انجام میدهد.

خصوصیت هایی که یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان باید داشته باشد

  • شامل جواز از اتحادیه‌ی باربری و حمل و نقل
  • شامل بیمه‌ نامه‌ی باربری
  • شامل مدیریتی فعال و کاربلد
  • شامل خودروهای باربری مدل و بالا و البته سالم
  • شامل ابزار های مخصوص بسته بندی
  • شامل تیمی کاربلد، با انرژی و با پتانسیل بالا
  • شامل رانندگان حرفه ای و تسلط بالا به راه ها
  • برای حمل جهیزیه عروس در اصفهان شما باید تمام موارد فوق را در نظر بگیرید.
حمل اثاثیه منزل در اصفهان

شکل  2 حمل جهیزیه عروس در اصفهان

بسته بندی و حمل جهیزیه عروس در اصفهان

همه‌ی در کار مخصوص خودشان مهارت دارند، پس هرکاری  را باید به متخصصش بسپاریم.

مخصوصا در زمان جابجایی حمل جهیزیه عروس در اصفهان که سر هردو خانواده به کار های عروسی گرم است.

و زمانی برای بسته بندی جهیزیه ندارند.

شما با کمک گرفتن از شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان میتوانید به راحتی مراحل اسباب کشی را انجام بدهید.

شرکت های حمل اثاثیه نیروهای با تجربه ای دارند که میتوانند وسایل شما را بدون آسیبی جابجا کنند.

 

کارتن های بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

  1. کارتن های پنج لایه
  2. کارتن های ویژه کتاب
  3. کارتن های مخصوص لباس
  4. کارتن های مخصوص وسایل شکستنی
  5. کارتن موزی
  6. و…

حمل جهیزیه عروس در اصفهان به بهترین شکل را با اسنپ بار اصفهان تجربه نمایید

برای حمل و نقل جهیزیه عروس چه کار هایی انجام دهیم؟

سالهاست که مردم برای نقل مکان و اسباب کشی خانه، دچار تشویش و دل نگرانی میشوند. صورتی دیگر از حمل اثاثیه منزل در اصفهان هست که انسان از نگرانی بیشتری برخوردار است. آن هم  جابه جایی جهیزیه ی عروس است.

شما میتوانید مقاله مختلف در سایت اسنپ بار را بخوانید.

همه می دانند که از چالش برانگیز ترین مرحله های عروسی، حمل جهزیه منزل عروس خانم  هاست.

که قطعا برای عروس ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

حمل اثاثیه منزل اصفهان به تنهایی آن هم جهیزیه عروس بسیار دشوار است.

ما در ادامه مطالب راه های عالی به شما معرفی خواهیم کرد. تا یک اسباب کشی بی دردسر داشته باشید.

اسنپ بار اصفهان به عنوان بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان یاور شما در بهترین لحظه های زندگیتان

 مراسم جهاز برون در زمان های گذشته و قدیم

در خیلی از شهر ها و روستا ها، جابه جایی جهیزیه عروس به شیوه ی سنتی برگذار میشود.

یعنی توسط سینی های بزرگ که اعضای خانواده در بالای سر خود قرار میدادند، به خانه ی منتقل میشد.

دیگر اثاثیه توسط حیوانات چهار پا جابه جا میشد.

همچنین در بین جهیزیه عروس لوازم سنگین همچون تلویزیون، یخچال  و… وجود نداشت.

چرا که در آن زمان خانه ی داماد همان خانه ی پدری داماد محسوب می شد.

اسنپ بار اصفهان بهترین راه برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان آسان.

در شکل 1حمل اثاثیه منزل در اصفهان جهاز برون در زمان گذشته را مشاهده می کنید.

 مراسم جهاز برون در زمان حال با وجود ساختمان های بلند

امروزه با تغییر شیوه ی زندگی، خیلی کار ها برای  مردم سخت و دشوار شده است.

از قضا حمل اثاثیه منزل در اصفهان یکی از دشوارترین کارهای امروزه اس چه بسا که جهیزیه عروسی باشد.

امروزه خانه ی داماد از خانواده اش جدا است. عروس باید تمام وسایلی که یک خانه نیاز دارد را مهیا کند.

لوازمی که امروزه برای یک جهیزیه کامل لازم است خانواده عروس تهیه کنند عبارتند از.

: پکیج کامل قابلمه و ظروف آشپزخانه، یخچال، ظرف شویی، لباس شویی کوچک و لباسشویی بزرگ و… که همه ی همه جزو وسایل سنگین بشمار می روند.

بر این دلیل جعبه بندی و جابجایی آن ها کاری بسیار دشوار است.

همچنین امروزه اکثر خانه ها آپارتمانی شده اند.

برای همین اکثر خانواده ها برای راحت شدن کار خود از شرکت های خدماتی درخواست نیرو می کنند.

شرکت هایی که خدمات کامل و ویژه برای جابجا کردن جهزیه عروس داشته باشند. حمل اثاثیه منزل در اصفهان

مخصوصا جهیزیه در زمان حال به تنهایی امکان پذیر نیست.

حمل اثاثیه منزل اصفهان منظم بار

شکل 1حمل اثاثیه منزل در اصفهان

 

 توقعات عروس خانم ها از شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان:

قطعا همه ی عروس خانم ها از شرکت های اسبب کشی انتظارات بخصوص خودشان را دارند. بر این اساس باید به دنبال شرکت هایی باشند تا انتظاراتشان را فراهم سازد. ما در ادامه برای شما مثال هایی از بابت انتظارات اکثر عروس ها خواهیم زد پس با ما همراه باشید.

جعبه بندی وسایل جهیزیه

جابجایی جهیزیه با کامیون های باربری مطمئن و ایمن به خانه ی داماد

منتقل کردن وسایل با احتیاط و بدون آسیب دیدن وسایل از خودروی حمل بار به داخل آن

چیدمان لوازم ها باب میل عروس خانم

 

 شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای جابجایی جهیزیه

شرکت های اسباب کشی، کار تخصصیشان  جعبه بندی و حمل بار است . همچنین برای این کار آموزش دیده اند. پس اصلا نگران لوازمتان نباشید و به راحتی آن ها را در اختیار نیروهای خدماتی قرار دهید. تنها تفاوتشان این است که همه شرکت های خدماتی، خدمات مخصوص جهیزیه عروس را ندارند. و باید ببینید کدام شرکت ها دارای این قابلیت هستند.

این شرکت ها باید مجهز به تمام ابزار های مخصوص جعبه بندی باشند. این ابزار ها عبارتند از:

اسنپ بار اصفهان سایتی امن برای حمل اثاثیه منزل اصفهان.

کارتن سه لایه، نایلون، فویل، روزنامه ، پلاستیک های حباب دار، چسب های نواری قوی و محکم و دستگاه چسب زن و …

منظم بار به شما کمک میکند تا راحت ترین اسباب کشی را داشته باشید.

ویژگی یک شرکت خوب حمل اثاثیه منزل در اصفهان

دارا بودن جواز از اتحادیه ی باربری و حمل و نقل

دارا بودن بیمه نامه ی باربری

دارا بودن مدیریتی فعال و کاربلد

دارا بودن خودرو های باربری مدل بالا و سالم

دارا بودن ابزار های مخصوص جعبه بندی

دارا بودن تیم کار بلد، با انرژی و پتانسیل بالا

دارا بودن رانندگان حرفه ای و مسلط به راه ها

برای حمل اثاثیه منزل اصفهان شما باید تمام موارد فوق را در نظر بگیرید.

شما در شکل 2حمل اثاثیه منزل اصفهان برخی از وسایلی که امروزه باید تهیه کنید را مشاهده می کنید.

جعبه بندی وسایل با ابزار های مناسب جعبه بندی

همه ی انسان ها در کار مخصوص خودشان ، مهارت دارند.

پس باید کار هارا به افراد متخصصشان سپرد.

مخصوصا در زمان جابجایی جهیزیه که سر هردو خانوانده به کار های عروسی گرم است و زمانی برای جعبه بندی جهیزیه نخواهند داشت.

شما با کمک گرفتن از نیروی خدماتی می توانید به راحتی مراحل جعبه بندی وسایل را انجام دهید.

نیرو های خدماتی با تجربه ای که دارند میتوانند وسایل شمارا به بهترین شیوه جعبه بندی کنند.

 کارتن های جعبه بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اصولا برای جابه جایی جهیزیه از آنجایی که لوازم همه نو و جدید هستند.  به خودی خود دارای کارتن و بسته بندی هستند.

اما برخی لوازم کارتن ندارند و اگر هم داشته باشند کارتن های آسیب دیده و کهنه ای هستند. وشما باید به فکر تهیه جعبه باشید.

شما میتوانید مقاله نکات اسباب کشی اصفهان را مشاهده نمایید .

ما انواع کارتن و جعبه برای اسباب کشی داریم و شما بر حسب نیازتان تهیسه کنید.

*نکته: به هیچ عنوان از کارتن های قدیمی و فرسوده استفاده نکنید.

همه ی کارتن هایتان را به صورت نو و سالم از کارخانه های کارتن سازی و… تهیه کنید.

در حمل اثاثیه منزل اصفهان ممکن است با مشکلاتی نابه هنگام مواجه شوید. پس به این نکته توجه کنید.

از پر کاربرد ترین کارتن های اسباب کشی عبارتند از:

کارتن های 5 لایه

کارتن های مخصوص کتاب

کارتن های لباسی

کارتن شکستنی

کارتن موزی

کارتن زون

و…

حمل اثاثیه منزل در اصفهان منظم بار

شکل 2حمل اثاثیه منزل اصفهان

اسنپ بار اصفهان  همراه شما در روز های زیبای جهاز برون.

 

 نکات پایانی که باید در حمل اثاثیه منزل در اصفهان رعایت نمایید

توجه کنید که در چه فصلی قصد چیدمان جهیزیه و جابجایی آن را دارید. چرا که هم در بسته بندی لوازم تاثیر دارد و هم در انتخواب کامیون باربری.

انتخواب مناسب ترین شرکت خیلی در حمل اثاثیه منزل اصفهان تاثیر دارد.

چرا که شما در تمام مراحل اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان وسایل با آن ها همراه خواهید بود.

در خاطرتان باشد که جابه جایی جهیزیه در روند عروسی بسیار مهم است.

چراکه اگر تنها یک وسیله ای آسیب ببیند. موجب ناراحتی و خراب شدن خاطره ی عروس خانم از جهاز برون خود می شود.

پس باید به تمام نکات گفته شده عمل کنید و هیچ کدام را پشت گوش نیاندازید.

شما زوج جوان یک بار مراسم عروسی را برگذار می کنید.

پس سعی کنید تمام کارهایتان روی اصول و برنامه ریزی پیش ببرید.

اینگونه از تمام خاطرات حمل اثاثیه منزل در اصفهان به شادی و خوشی یاد می کنید.

امیدواریم توانسته باشیم به شما در هر آنچه بهتر ساختن روند جابجایی جهیزیه عروس کمک کنیم.

همچنین حمل اثاثیه منزل اصفهان را بی مشکل. باشد که همیشه در خوشی ها وسختی ها کنار شما باشیم، و به شما کمک و یاری برسانیم.

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسنپ بار برای شما بهترین جشن عروسی را آرزو مینماید.

بهترین شرکت اسباب کشی کیست؟

اسنپ بار اصفهان معروف ترین باربری است

آیا تخصص دارید؟

بله

آیا میتوانیم به شما اعتماد کنیم؟

بله

اسنپ بار اصفهان با سال ها تجربه موفق در زمینه های باربری و حمل اثاثیه منزل در اصفهان و همچنین حمل جهیزیه عروس در اصفهان

بهترین جابجایی اثاثیه منزل را برای شما به ارمغان می آورد

کافیست با شماره 09133208095 تماس بگیرید 

 و از خدمات ویژه شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان برخوردار شوید

ادامه مطلب


ویژگی ها و خصوصیات  مهم کارگر اسباب کشی منزل اصفهان چیست ؟

کارگر حمل اثاثیه منزل و کارگر اسباب کشی منزل اصفهان در بین نیرو های خدماتی قرار می گیرند.

که وظیفه  آن ها جابه جایی وسایل و لوازم منزل می باشد. نقش کارگران در حمل اثاثیه منزل اصفهان بسیار مهم و اساسی می باشد. چرا که این کارگران هستند که وسایل سنگینی همچون مبلمان، وسایل سنگین آشپزخانه مانند یخچال، گاز و… را جا به جا می کنند.

برای اینکه بتوانید در زمان اسباب کشی امنیت را برای لوازم خود تامین نمایید

بهتر است که از کارگر هایی استفاده کنند که در این زمینه متخصص باشند.

و بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه نمایند. یکی از شرکت هایی که میتواند انواع خدمات را به شما ارائه کند

شرکت معتبر اسنپ بار اصفهان است.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با حرفه ای ترین کارگران اسباب کشی در اصفهان

09133208095

کارگر های حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسنپ بار اسباب و وسایل شما را در بالاترین سرعت جابه جا می کنند.

در ادامه این نوشته در مورد ویژگی های دقیق تر کارگر اسباب کشی اصفهان میگوییم

چه مواردی را باید در انتخاب کارگر اسباب کشی منزل اصفهان در نظر داشته باشید؟

برای اینکه بتوانید کارگر حمل اثاثیه منزل اصفهان را انتخاب کنید که نیاز های شما را برطرف کند

بهتر است مواردی را در نظر بگیرید.

اولین موردی که یک این افراد داشته باشند وقت شناسی است.

کارگر ها باید زمان شناس باشند و در موعد مقرر انجام وظیفه کنند.

  • انعطاف پذیری: یکی از مهمترین ویژگی هایی که کارگر های اسباب کشی باید داشته باشند، منعطف بودن وسرسخت نبودن آن ها است. کارگر ها باید با دقت به حرف کارفرمای خود گوش دهند. و به اصطلاح لجباز نباشد.
  • قابل اعتماد باشند: اصلی ترین ویژگی که می بایست کارگر حمل اثاثیه منزل داشته باشد این است که قابل اعتماد باشند.
  • چرا که افراد در طی فرآیند حمل اثاثیه منزل اصفهان مهمترین وسایل خود را به آن ها می سپارند.
  • کارگر ها باید بتوانند اعتماد صاحب کار خود را جلب کنند. به طور قطع می توان گفت آن چیزی که اعتماد مشتری را به خود جذب می کند حسن انجام کار کارگر های اسباب کشی می باشد.
  • قدرت بدنی: قدرت بدن کارگر ها از مهمترین فاکتور هایی است که باید آن ها داشته باشند.
  • چرا که آن ها در زمان فرآیند اسباب کشی منزل اصفهان  لازم است که چندین بار از پله ها بالا یا پایین بروند.
  • این کار احتیاج به توان بدنی بالایی دارد.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با اسنپ بار اصفهان یعنی بهترین انتخاب

09133208095

حمل اثاثیه منزل دراصفهان

حقوق دریافتی کارگر های اسباب کشی منزل اصفهان چقدر است ؟

برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان نمیتوان تعرفه خاصی را در نظر داشت.

چرا که ممکن است که آن ها در زمان اسباب کشی وظایف مختلفی را از جمله کارتن بندی، جا به جایی وسایل و چیدمان دریافت نمایند. همچنین این که ساختمانی که قرار است به آن تغییر مکان دهید طبقه چند است نیز در دریافت هزینه تاثیرگذار میباشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که کارگر کارگر حمل اثاثیه منزل از سمت شرکت های باربری اصفهان فرستاده می شود.

یکی از مجموعه هایی که کارگر هایی با تمام ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم را برای افراد ارسال می کند بزرگترین باربری اصفهان یعنی اسنپ بار است.

برای ارسال درخواست خود برای اسباب کشی منزل اصفهان با شماره هایی که در بخش تماس با ما سایت اسنپ بار اصفهان قرار داده شده است ارتباط برقرار نمایید.

کارگر اسباب کشی منزل اصفهان | حمل اثاثیه منزل

شکل 2: کارگر حمل اثاثیه منزل

چرا نباید اسباب کشی را به تنهایی انجام دهیم ؟

حمل اسباب منزل یکی از فعالیت هایی است که به شدت انرژی گیر و دشوار است.

افراد به تنهایی قادر به انجام آن نیستند. بنابراین باید از کارگر حمل اثاثیه منزل اصفهان که در این زمینه متخصص هستند کمک بگیرند.

به خصوص اینکه امروزه ساختمان های چند طبقه شده اند و جابه جایی وسایل به طبقات مختلف ممکن است که به سلامت بدنی افراد ضرر برساند.

کارگر ها قادرند که بدون اینکه آسیبی به بدن خود وارد نمایند، حمل اثاثیه منزل اصفهان را به راحتی انجام دهند.

شرکت حمل اثاثیه منزل اصفهان ( اسنپ بار اصفهان ) با داشتن پرسنلی قوی می تواند به مشتریان خود کمک شایانی نماید.

ادامه مطلب


نحوه بسته بندی لباس در اسباب کشی

نحوه بسته بندی لباس در اسباب کشی اگر در حال برنامه ریزی برای نقل مکان هستیدبه ادامه مطلب توجه نمایید.

اسنپ بار اصفهان به عنوان یکی از شرکت های حمل اثاثیه منزل  پیشنهاد میکند یکی از چیزهایی که به آن علاقه مند شوید این باشد که چگونه لباس های خود را برای اسباب کشی بسته بندی نمایید

از بین تمام لباس‌هایی که دارید، لباس‌های زمستانی شما سخت‌ترین لباس‌ها برای دسته‌بندی و بسته‌بندی خواهند بود.

چرا؟ لباس‌های زمستانی به دلیل حجم زیاد، فضای زیادی را اشغال می‌کنند و معمولاً در حین اسباب کشی، فضا محدود است.

در حال حاضر، بسته بندی لباس های زمستانی هنگام اسباب کشی خانه کاملاً شبیه به بسته بندی لباس های زمستانی برای مسافرت است،.

اما در کل به عنوان یک کار چالش برانگیز تلقی می شود.

دلیل اصلی آن این است که:

بر خلاف بستن چند ژاکت و یک ژاکت اضافی هنگام رفتن به سفر اسکی، شما باید تمام لباس های زمستانی خود را در حین نقل مکان به خانه ببندید و جابجا کنید، به خصوص زمانی که به سمت سرما می روید.

اسنپ بار اصفهان به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان راه های مفیدی در زمینه اسباب کشی به شما ارائه میدهد

در مجموع، برای صرفه جویی در فضا هنگام بسته بندی لباس های زمستانی برای اسباب کشی، باید ترفندهای منظمی را بدانید

در نتیجه خانه خود را کارآمدتر کنید. همچنین، باید مطمئن شوید که بهترین نکات را برای بسته‌بندی لباس‌ها دنبال می‌کنید

تا مطمئن شوید که کت‌ها، ژاکت‌ها، کلاه‌ها و دستکش‌های زمستانی شما کاملاً دست نخورده به خانه جدید می‌رسند.

 بهترین راه برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی چیست؟

قبل از بسته بندی لباس های زمستانی چه نکاتی را باید بدانید؟

چند نکته مهم وجود دارد که قبل از شروع کار در بسته بندی لباس باید از آنها آگاه باشید.

در واقع، درک ویژگی‌های کار آتی به شما کمک می‌کند تا فرآیند بسته‌بندی را بدون به خطر انداختن ایمنی کلی خانه، سرعت بخشید.

لباس های زمستانی اصلا شکننده نیستند

خبر خوب هنگام بسته بندی لباس های زمستانی برای حرکت این است که لباس ها شکننده نیستند

بنابراین اگر به طور تصادفی جعبه ای پر از لباس را روی زمین بیاندازید، به هیچ وجه آسیب نمی بینند.

لباس‌ها کالاهای نرمی هستند، بنابراین نمی‌توانند مانند وسایل خانه که از شیشه، چینی و چوب ساخته شده‌اند، بشکنند.

این واقعیت به تنهایی فشاری را که هنگام بسته بندی لباس های گرم خود احساس می کنید از نظر ایمنی کاهش می دهد.

پیشنهاد : اگر تنها می خواهید لباس ها را حمل کنید میتوانید خودتان این کار را انجام دهید

و یا اینکه کار را به کارگران متخصص اسنپ بار اصفهان بسپارید.

لباس های زمستانی می توانند به طرز شگفت انگیزی سنگین باشند

بیشتر لباس هایی که برای اسباب کشی بسته بندی می کنید نسبتاً سبک وزن خواهند بود،

که امتیاز دیگری است که باید از آن خوشحال باشید. با این حال، سنگین‌ترین تکه‌های لباسی که برای حمل و نقل ایمن نیاز دارید، لباس‌های زمستانی شما هستند.

کت های زمستانی به دلیل آستر خز ضخیم که اکثر آنها دارند می توانند به طرز شگفت انگیزی سنگین باشند.

به عنوان یک قاعده، کت های ساخته شده از چرم ضخیم وزن بیشتری نسبت به کت های ساخته شده از پارچه دارند.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با اسنپ بار یعنی با خیال راحت اسباب کشی کردن

ژاکت‌های پشمی نیز می‌توانند سنگین‌تر از آن چیزی باشند که فکر می‌کنید، مخصوصاً زمانی که در یک جعبه بزرگ قرار می‌گیرند.

لباس های زمستانی فضای زیادی را اشغال می کنند

خبر بد هنگام بسته بندی لباس های زمستانی هنگام اسباب کشی این است که این لباس ها به دلیل حجم زیاد، فضای زیادی را در داخل ظروف مقوایی اشغال می کنند.

و این به نوبه خود، به احتمال زیاد شما را مجبور خواهد کرد که از جعبه های بسته بندی بزرگتری نسبت به آنچه که آماده کرده اید استفاده کنید

و از تکنیک های بسته بندی ثابت شده (از جمله کیسه های خلاء مخصوص) استفاده کنید که ذخیره سازی موجود در ظروف مقوایی را به حداکثر می رساند.

10 راه برای منظم ماندن هنگام اسباب کشی

قبل از بسته بندی لباس های زمستانی چه کاری باید انجام دهیم ؟

قبل از اینکه واقعاً شروع به انتقال لباس های زمستانی خود به جعبه کنید، چندین کار آماده بسته بندی وجود دارد که باید ابتدا آنها را انجام دهید

تا از تجربه بسته بندی بدون مشکل از ابتدا تا انتها اطمینان حاصل کنید.

  • لباس های زمستانی خود را مرتب کنید
  • نحوه بسته بندی لباس های زمستانی حجیم
  • برخی از لباس های زمستانی ممکن است ارزش زحمتی برای انتقال به خانه جدید نداشته باشند.

مهمترین کاری که باید هنگام بسته بندی لباس های زمستانی برای اسباب کشی اصفهان انجام دهید این است که آن لباس ها را مرور کنید و به صورت موردی تصمیم بگیرید که هر کدام را جابجا کنید یا نه.

اگر به سمت آب و هوای گرم تری حرکت می کنید، واقعاً به وسایل زمستانی جدی مانند کت های خزدار سنگین، ژاکت های پشمی و کلاه ها و دستکش های ضخیم نیاز نخواهید داشت.

از آنجایی که آب و هوای منطقه مقصد شما در تمام طول سال معتدل خواهد بود،

پس بهتر است قبل از نقل مکان، از شر اکثر یا حتی تمام لباس های زمستانی خود خلاص شوید تا در منابع گرانبهای بسته بندی و البته – پول صرفه جویی کنید.

از سوی دیگر، اگر به حالت سرد می روید، پس باید تمام لباس های زمستانی خود را بسته بندی کرده و جابجا کنید.

در این صورت، فقط باید از شر قطعاتی که بیش از حد فرسوده شده اند یا دیگر قصد استفاده از آنها را ندارید، خلاص شوید.

بسته بندی و حمل لباس در اسباب کشی اصفهان

لباس هایی را که نیاز ندارید بفروشید یا اهدا کنید

مشاوره اسباب کشی منزل در اصفهان شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان با شماره 09133208095 تماس بگیرید

اگر قصد ندارید در آینده نزدیک از آنها استفاده کنید، واقعاً هیچ فایده ای برای هدر دادن زمان گرانبها برای بسته بندی لباسهای زمستانی و اسباب کشی لباس های زمستانی وجود ندارد.

  • هنگامی که لباس های خود را مرتب کردید، باید 3 دسته لباس داشته باشید:
  • آنهایی که با خود به خانه جدید می برید (به زودی بسته بندی می شود).
  • آنهایی که با خود نمی برید اما هنوز در شرایط خوبی هستند (برای فروختن، اهدا یا اهدا به دوستان و خانواده)
  • آنهایی که شما به خانه جدید نقل مکان نمی کنید و در شرایط نامناسبی هستند (برای بازیافت مناسب دور ریخته می شوند).

کار درست را انجام دهید و لباس های زمستانی را که واقعاً به آن نیاز ندارید اهدا کنید

افرادی هستند که بیشتر از شما به آنها نیاز دارند.

از طرف دیگر، می‌توانید تصمیم بگیرید که برخی از آن لباس‌های زمستانی را بفروشید، مخصوصاً زمانی که خیلی کم استفاده می‌شوند یا هرگز برای این موضوع پوشیده نشده‌اند.

جعبه های مقوایی بزرگ را برای بسته بندی لباس در اسباب کشی آماده کنید

به خاطر داشته باشید که برای وسایل نسبتاً سبک وزن مانند لباس و ملافه باید از جعبه های مقوایی بزرگ و برای چیزهای نسبتاً سنگین مانند کتاب از جعبه های کوچک تا متوسط ​​استفاده کنید.

بنابراین، قبل از شروع بسته بندی لباس های زمستانی، مطمئن شوید که جعبه های متحرک کافی در اختیار دارید.

همچنین، برخی از کت‌ها و کت‌های زمستانی شما ممکن است آنقدر گران باشند که با تا کردن آن‌ها در جعبه‌های مقوایی معمولی آسیبی به آنها وارد نشود.

در چنین مواردی، باید از جعبه‌های کمد مخصوص استفاده کنید که بتوانید آن کت‌ها و کت‌های باارزش زمستانی را طوری آویزان کنید که گویی در کمد خانه (کمد لباس) شما ذخیره شده‌اند.

چگونه قبل از حرکت از شر چیزها خلاص شویم

نحوه بسته بندی لباسهای زمستانی برای اسباب کشی

  • حالا باید آماده باشید تا لباس های زمستانی خود را جمع کنید. بیایید با کت و کت شما شروع کنیم.
  • در اینجا بهترین راه برای بسته بندی لباسهای زمستانی برای اسباب کشی آمده است:
  • نحوه بسته بندی کت ها هنگام اسباب کشی
  • لباسهای زمستانی شما برای رفتن به حالت سرد تبدیل به یک ضرورت می شوند.
  • یک کت زمستانی را با دکمه بالا یا زیپ ببندید تا تا حد امکان فشرده شود.
  • FOLD آستین کت در چنین راه که به شکل یک مستطیل. برای انجام این کار، لباس زمستانی را روی یک سطح صاف قرار دهید (مثلاً تخت خواب)، هر آستین را به موازات دو طرف کت به عقب تا کنید.
  • FOLD کل کت زمستانی در نیم به طوری که جلوی آن شما مواجه است.
  • جمع کردن کت عنوان محکم که ممکن در تلاش برای حذف هر گونه به دام افتاده هوا در داخل رول کت زمستانی خورده.
  • تا زمانی که رول آماده شود، کاپوت کت را (در صورت داشتن) باز نگه دارید . کاپوت را باز نگه دارید و رول لباس را درون آن قرار دهید.
  • از چند نوار لاستیکی الاستیک برای محکم کردن رول در هر طرف استفاده کنید و از باز شدن آن در هنگام حمل در داخل جعبه بسته بندی جلوگیری کنید.
  • انتقال پالتو زمستانه نورد کردن به یک جعبه مقوا بزرگ است که با کاغذ بسته بندی تمیز پوشیده شده است.
  • از طرف دیگر، دو روش مطمئن دیگر برای بسته بندی لباسهای زمستانی برای اسباب کشی وجود دارد:

کت ها را داخل جعبه کمد بسته بندی کنید . اگر کت‌ها و کت‌های زمستانی گران‌قیمتی دارید که نمی‌خواهید به دلیل جابه‌جایی همه آنها را چروکیده ببینید،

باید آن‌ها را در یک جعبه کمد مخصوص بسته بندی کنید. خیلی ساده است:

فقط کافی است چنین پالتوهایی را از کمد بیرون بیاورید و داخل جعبه کمد، همراه با چوب لباسی و همه چیز آویزان کنید.

یک باربری خوب : باربری در اصفهان یکی از باربری های معتبر اصفهان میباشد

کت ها را داخل کیسه خلاء بسته بندی کنید .

اگر واقعاً نگران این هستید که فضای کافی برای لباسهای حجیم زمستانی خود نداشته باشید، می توانید با استفاده از یک کیسه جاروبرقی حجم کلی آنها را کاهش دهید.

یک کیسه ذخیره سازی خلاء با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا 80٪ از فضای ذخیره سازی را پس از مکش هوا از کیسه ذخیره کنید.

نحوه بسته بندی ژاکت برای اسباب کشی

بسته بندی بدون نایلون حباب دار در شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان

خبر خوب این است که بسته بندی ژاکت ها برای اسباب کشی آسان تر از کت های زمستانی است.

در اینجا بهترین راه برای بسته بندی ژاکت برای حرکت آورده شده است:

  • نحوه بسته بندی لباسهای زمستانی ژاکت برای اسباب کشی
  • مطمئن شوید که فقط ژاکت هایی را که می خواهید در آینده نزدیک بپوشید بسته بندی می کنید.
  • محل ژاکت روی یک سطح صاف – برای مثال، در یک جدول یا روی تخت اتاق خواب.
  • عبور آستین ژاکت در سراسر پشت آن، تشکیل یک X.
  • FOLD لباس زمستان به دو خط عمودی در حالی که آستین-X عبور از داخل.
  • جمع کردن ژاکت محکم با شروع از پایین و رفتن تمام راه به گردن.
  • از چند نوار لاستیکی الاستیک در هر انتهای آن استفاده کنید تا رول ژاکت را ثابت کنید
  • و از باز شدن آن در حین حمل و نقل جلوگیری کنید.
  • انتقال نورد تا ژاکت زمستان را به یک جعبه مقوا بزرگ پیش اندود شده تا با کاغذ بسته بندی تمیز.

هنگامی که در حال بسته بندی ژاکت های بسیار ظریف هستید

(ژاکت های کشمیری، ژاکت های آنگورا، و غیره)، رول لباس به دست آمده را در کاغذ بسته بندی تمیز و نرم برای محافظت بیشتر بپیچید.

از تکه های نوار روی رول کاغذ استفاده کنید تا آن را در جای خود نگه دارید.

دوباره، همانطور که در مورد بسته بندی کت ها و ژاکت های زمستانی برای اسباب کشی اتفاق افتاد،

می توانید تصمیم بگیرید که حجیم ترین ژاکت های خود را در کیسه های ذخیره سازی خلاء بسته بندی کنید تا حجم لباس های زمستانی بسته بندی شده را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

نحوه بسته بندی کلاه، روسری و دستکش زمستانی برای اسباب کشی

بسته بندی کلاه، روسری و دستکش زمستانی برای حرکت بسیار ساده است، بنابراین در انجام کار در زمان صفر مشکلی ندارید. هنگام انجام این کار فقط باید به چند نکته توجه داشت:

تمام لوازم کوچک زمستانی مانند کلاه، روسری و دستکش را در یک جعبه با اندازه متوسط ​​که از قبل با کاغذ بسته بندی تمیز پوشانده شده است، بسته بندی کنید.

به یاد داشته باشید که جعبه را به طور مناسب برچسب بزنید تا بتوانید پس از اسباب کشی سریع آن را شناسایی کنید.

اگر در زمستان جابه‌جا می‌شوید، حتماً یک کلاه زمستانی، یک جفت دستکش گرم و حتی یک روسری پشمی برای هر یک از اعضای خانواده برای روز اسباب کشی کنار بگذارید.

نحوه بسته بندی لباس های زمستانی حجیم در اسباب کشی

استفاده از کیسه های جاروبرقی را برای کاهش حجم لباس های زمستانی خود در نظر بگیرید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، لباس های زمستانی می توانند نسبتاً حجیم باشند و به دلیل فضای ذخیره سازی محدود می توانند

به راحتی در حین نقل مکان به یک مشکل جدی تبدیل شوند.

دقیقاً به همین دلیل است که باید به طور جدی استفاده از کیسه های ذخیره سازی خلاء را برای بسته بندی لباس های زمستانی خود در نظر بگیرید.

کیسه‌های وکیوم به کیسه‌های فشاری نیز معروف هستند

و در یک طرف آن‌ها دریچه‌ای دارند که باید در آن شیلنگ وکیوم یا پمپ دستی برای مکش هوا از کیسه‌های ذخیره‌سازی تعبیه کنید.

بدون هوای داخل، حجم جمعی لباس‌های حجیم زمستانی به شدت کاهش می‌یابد

، و این باعث می‌شود که بسته‌های فشرده تازه‌تشکیل شده در فضاهای کوچک‌تر قرار بگیرند.

اکثر کیسه های ذخیره سازی خلاء موجود در بازار امروز ادعا می کنند که حجم اقلام نرم و حجیم را تا 80 درصد کاهش می دهند.

با این حال، اگر بتوانید 50 درصد حجم کمتری از لباس های حجیم زمستانی خود را به دست آورید، باید کل عملیات را موفقیت آمیز بدانید.

در مجموع، بسته بندی لباس های زمستانی برای اسباب کشی کار بسیار ساده ای است…

مگر اینکه زمان کمی برای آماده شدن برای روز اسباب کشی داشته باشید.

هنگامی که زمان تحت فشار قرار می گیرد، بهترین شرط شما این است که به بسته بندی های حرفه ای با کارایی بسته بندی اعتماد کنید که هنوز هم بی رقیب است.

پیشنهاد مطالعه : اسباب کشی منزل در اصفهان

ادامه مطلب


حمل یخچال ساید در اصفهان توسط اسنپ بار اصفهان

شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان اسنپ بار با تجربه بالا در زمینه حمل و نقل یخچال ساید و انواع وسایل سنگین جهت بارگیری و حمل و تخلیه بار علی الخصوص در زمینه یخچال ساید میباشد.

یکسری نکات هست که حتما باید در زمینه حمل یخچال قبل و بعد از حمل آن دقت و رعایت نمایید

ما در اینجا سعی میکنیم این نکات را بگوییم تا مشکلی برای یخچال شما در حین جابجایی رخ ندهد

نکات مهم برای جابجایی یخچال

جابجایی یخچال معقوله است که از گذشته تا کنون برای ما مسئله برانگیز و مهم بوده است.

بر اساس برخی باورهای غلط و گفته های متفاوت در رابطه با جابجایی یخچال فریزر ما ممکن است دچار اشتباهاتی شویم. اشتباهاتی که ممکن است به یخچال شما آسیب های جدی وارد کند. ما در این مقاله قصد داریم که دیگر شما دچار اشتباه نشوید و نکاتی که می تواند در زمینه جابجایی یخچال برای شما کاربردی باشد را برای شما توسط شرکت حمل اثاثیه منزل اسنپ بار اصفهان توضیح داده شود.

جابجایی ایمن یخچال و فریزر برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه و شخصی که در حال حرکت دادن آن است، امر بسیار ضروری است! شما با برنامه ریزی این جابجایی و رعایت نکات مهم آن می توانید به راحتی این کار را بدون مشکل انجام دهید.

آماده سازی یخچال جهت جابجایی

برای آماده سازی یخچال جهت جابجایی باید باید به نکاتی بیان می کنیم دقت زیادی داشته باشید. ابتدا مسیر جابجایی یخچال فریزر را بررسی کنید. یخچال را از برق کشیده و آن را آماده جابجایی کنید. در این مرحله نکته ای که وجود دارد این است که برخی بدون توجه به ابعاد یخچال برای قرار گیری در مکان جدید آن را جابجا می کند. در این حالت زمانی که یخچال را به مکانی می خواهید آن را قرار دهید رساند مجبورید در صورت مناسب نبودن مکان آن را دوباره به جای قبل خود بازگردانید. مهم ترین نکاتی برای جابجایی یخچال این است که جابجایی زیاد قطعا به یخچال آسیب جدی وارد می کند. پس سنجیدن مکان جدید قرار گیری یخچال نکته مهم این مرحله است.

حمل یخچال ساید در اصفهان | اسنپ بار

خارج کردن مواد غذایی و نگهداری آن ها در مکان مناسب

نکته مهم دیگر که در این مرحله وجود دارد این است که بعد از جابجایی یخچال باید آن را حداقل 6 ساعت خاموش نگهداری کنید. باور نسبتا اشتباهی که از قدیم وجود داشت این است که برخی بعد از جابجایی یخچال آن را تا 24 ساعت خاموش نگهداری می کردند. اما مناسب ترین تایم خاموشی یخچال برای این موضوع حدود 8 تا 10 ساعت است. پس باید مواد غذایی در مکان مناسب و سرد انتقال دهید. برای این کار می توانید پنکه را در مقابل مواد غذایی قرار دهید و یا اینکه پتو را دور مواد غذایی سرد قرار دهید که دمای پایین خود را از دست ندهند.

جابجایی یخچال در مسیر کوتاه در اصفهان

قطعا جابجایی یخچال در مسیر کوتاه بسیار راحت تر از جابجایی یخچال در مسیرهای طولانی است. برای جابجایی یخچال فریزر در مسیر کوتاه بستگی دارد که کف اتاق به چه صورت باشد. معمولا برای مسیرهای کوتاه نیاز به بلند کردن یخچال نیست شما قرار دادن پارچه یا پتو زیر پایه های یخچال جابجایی و انتقال برای خود راحت تر کنید. از جمله نکاتی برای جابجایی یخچال در مسیر کوتاه این است که یخچال بهتر است که در زاویه بیشتر از 45 درجه نسبت به زمین خم نشود. معمولا در این نوع جابجایی معمولا به دو نفر نیاز دارید تا بتوانید عمل جابجایی را به درستی انجام دهید.

حمل وسایل سنگین در اصفهان

جابجایی یخچال فریزر در مسیر طولانی زمان حمل اثاثیه در اصفهان

برای جابجایی در مسیر طولانی باید حتما از چند نفر برای جابجایی راحتتر و آسان تر استفاده کنید. یخچال به دلیل حساسیت بالایی که دارد نباید کوچک ترین ضربه ای به آن وارد شود. نکاتی برای جابجایی یخچال در مسیر طولانی وجود دارد که کار شما را آسان تر می کند و مهم ترین آن محافظه کاری و جابجایی دستگاه با رعایت بالاترین دقت و ایمنی. بیرون آوردن متعلقات داخل یخچال می تواند کار شما را آسان تر کند. البته که در جابجایی طولانی متعلقات داخل یخچال می تواند به دیواره های داخل یخچال ضربه وارد کند.

در ادامه به طور نکته وار مواردی را برای شما توضیح خواهیم داد:

  1. قبل از جابجایی یخچال فریزر از چند ساعت قبل آن را از برق بکشید.
  2. قبل از جابجایی حتما برفک های یخچال را از بین ببرید. البته که اگر چند ساعت قبل یخچال را از برق بکشید تا حدودی این مورد برطرف می شود ولی قبل از تکان دادن به این مورد هم توجه کنید.
  3. درب یخچال ممکن است در هنگام جابجایی باز شود. بنابراین باید درب یخچال را با چسب نواری بزرگ و یا طناب، بدون آسیب وارد کردن به بدنه یخچال آن ها را محکم ببندید.
  4. خم کردن زیاد یخچال و یا به گونه دراز کردن آن ممکن است روغن موجود در کمپرسور را وارد لوله های خنک کننده گاز کند و کلا عملکرد سیستم سرمایش یخچال را با به برث وصل کردن آن مخطل کند.

اسنپ بار اصفهان بهترین شرکت حمل یخچال ساید در اصفهان

به طور کلی در جابجایی این چنین دستگاه هایی باید دقت زیادی به خرج دهید. رعایت موارد ایمنی جهت جلوگیری از آسیب به افراد و یخچال مهم ترین نکته در این مقاله میباشد.

قطعا می دانید که برخی مسکلات و خساراتی که برای ما به وجود می آید به دلیل رعایت نکردن نکات ریزی است که در برخی مقالات به آن پرداخته اند. این مقاله زمانی که شما تصمیم به جابجایی یخچال را می گیرید می تواند برای شما بسیار بسیار کاربردی و مفید باشد پس حتما این نکات را رعایت نمایید

اسنپ بار اصفهان همیشه بفکر شماست تا یک اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل راحت در اصفهان را تجربه نمایید

ادامه مطلب